Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Vážení zákazníci, dovolte nám informovat Vás o nové možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Veškeré reklamace a požadavky se vždy snažíme řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti. Pokud by však i přesto došlo mezi Vámi jako spotřebitelem (spotřebitelem je myšlena fyzická osoba-nepodnikatel) a společností HARTMANN – RICO a.s. ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se by se nepodařilo vyřešit vzájemnou dohodou, máte jako spotřebitelé možnost podat návrh na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, je např. Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Spotřebitelé mají možnost u zboží zakoupeného on-line zahájit také mimosoudní řešení sporu on-line prostřednictvím evropské platformy mimosoudního řešení sporů on-line dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor prokazatelně nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Náklady spojené s mimosoudním řešením sporu u České obchodní inspekce si nese spotřebitel i prodávající sám. Po dobu trvání mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce neběží ani nezačnou běžet promlčecí lhůty podle občanského zákoníku. V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu nepovede k vyřešení sporu, můžete se obrátit na soud. Nemusíte ani možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu využít a můžete se s řešením spotřebitelského sporu obrátit přímo na příslušný soud, kterým je Městský soud v Brně.

Na případné dotazy Vám rádi odpovíme. Kontaktovat nás můžete na e-mailové adrese: kontakt@hartmann.cz

Vše schváleno
Obsah odpovídá
aktuální vyhlášce.
Bezpečná platba
Online, dobírkou,
kartou, převodem.
Rychlá doprava
Buď poštou nebo
osobním odběrem.
800 100 049
Infolinka zdarma
Všední dny 8–16 hod
Naši autolékárničku doporučuje:
Napsali o nás
Máte zmatek ve vyhláškách?
Zadejte e-mail – a všechny změny se dozvíte první.
Jako bonus vám již dnes pošleme Příručku první pomoci ZDARMA:
5 kroků k záchraně života při autonehodě.
Váš e-mail nikomu nedáme. Nikdy.
Odesláním vaší e-mailové adresy souhlasíte se
zpracováním osobních údajů.
+
ZDARMA
e-book